Γνωστικά Λάθη (ή αλλιώς, αναγνωρίστε την Αρνητική Σκέψη και αλλάξτε τη) - Point of view

Εν τάχει

Γνωστικά Λάθη (ή αλλιώς, αναγνωρίστε την Αρνητική Σκέψη και αλλάξτε τη)






ΥΠΕΡΓΕΝΙΚΕΥΣΗ 

"Απέτυχα να τελειώσω την εργασία μου στην ώρα μου, άρα είμαι αποτυχημένος"


-ΦΙΛΤΡΟ

"Πήρα ένα 8 στο σχολείο" (παραβλέποντας όλα τα 10άρια)


-ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ

"Αυτή η γυναίκα με κοίταξε περίεργα και άρα αυτό σημαίνει ότι με σιχαίνεται ή είμαι πολύ άσχημος"


-ΣΜΙΚΡΥΝΣΗ

"Ναι, πέρασα στην Ιατρική αλλά δεν έκανα και τίποτα σκπουδαίο, απλά πέρασα κάτι εξετάσεις"


-ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΤΟΥ ΘΕΤΙΚΟΥ

"Αλήθεια ο Πέτρος μου τηλεφωνεί κάθε μέρα και μου ζητάει να βγούμε αλλά αυτό δε σημαίνει και τίποτε, μπορεί να θέλει κάποια εξυπηρέτηση ή κάποιος άλλος να τον έβαλε"


-ΤΑΜΠΕΛΕΣ

"Ποτέ δεν καταφέρνω τους στόχους μου και κάνω συνεχώς λάθη, άρα θα είμαι για πάντα αποτυχημένος"


-ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ

"Γιατί να πάω να χορέψω με αυτά τα κορίτσια; Ούτως ή άλλως, αν τις ρωτήσω σίγουρα θα αρνηθούν"


-ΤΑ "ΠΡΕΠΕΙ"

"Πρέπει να χάσω κιλά". "Πρέπει να είμαι όμορφη", "Πρέπει να είμαι καλός μαθητής"


-ΕΝΟΧΕΣ

"Ήταν δικό μου λάθος που πέθανε ο πατέρας γιατί εγώ δεν ήμουν μαζί του αρκετά συχνά"

Pages