Ακεραιότητα - Point of view

Εν τάχει

Ακεραιότητα




Οι μέρες που διανύουμε έχουν πολύ ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που με την σειρά τους κρύβουν μερικές προκλήσεις με απώτερο σκοπό.

Πλησιάζουμε στη Νέα Σελήνη στις 20 και ακολουθεί η Φθινοπωρινή Ισημερία στις 21, κάτι που σημαίνει νέα ξεκινήματα, καινούριες ευκαιρίες και υλοποίηση σχεδίων που εμφανίστηκαν σε σπερματικό επίπεδο στην Εαρινή Ισημερία του Μάρτη που πέρασε.





Οι προκλήσεις που ήδη εμφανίζονται μέσα μου και κατ`επέκταση γύρω μου, σκοπό τους έχουν να με οδηγήσουν στα τελικά ξεκαθαρίσματα που είναι απολύτως αναγκαία πριν την έναρξη νέων καταστάσεων και συνθηκών.

Εκνευρισμοί, αντιπαραθέσεις, συγκρούσεις αλλά και χωρισμοί που αυτή την περίοδο εμφανίζονται μην αφήνοντας περιθώρια για άλλη αναβολή, με οδηγούν ν`αντιμετωπίσω κατά πρόσωπο την ανάγκη να υπερασπιστώ τις αξίες μου χωρίς καμία διαπραγμάτευση. 

Καμία χειραγώγηση δεν θα γίνει αποδεκτή απ`όπου κι αν προέρχεται και στην περίπτωση που σε ανάλογες περιπτώσεις στο παρελθόν είχα οπισθοχωρήσει προσπαθώντας να συμβιβάσω τα ασυμβίβαστα, τώρα θ`αντεπιτεθώ με σφοδρότητα και σκληρότητα όπου απαιτείται χωρίς δεύτερη σκέψη.

Όλες οι δήθεν καταστάσεις που ανεχόμουν μέχρι χτες, σήμερα γίνονται αφόρητες και δεν υπάρχει πλέον ούτε ίχνος υπομονής για αυτά και αυτούς που δεν αλλάζουν, που αρνούνται να δούν τον εαυτό τους και ν`αντιμετωπίσουν τις ευθύνες τους, που αντιπαρατίθονται με ψέματα και αμύνονται με χειραγώγηση και ενοχικές προβολές.

Το ζητούμενο δεν είναι να βουλιάξω σε αντιπαλότητες προσπαθώντας να επιβληθώ και να πείσω για την εγκυρότητα της δικής μου άποψης. Το ζητούμενο είναι να ξεκαθαρίσω τις προθέσεις μου και να ακολουθήσω το μονοπάτι που με καλεί η Ψυχή μου, μένοντας μακριά από κάθε συνθήκη που πλέον δεν μου ταιριάζει πουθενά, ν`απομακρυνθώ οριστικά και αμετάκλητα από κάθε ασυμβατότητα, κυριολεκτικά αλλά και συμβολικά. Το ζητούμενο είναι να πω επιτέλους την Αλήθεια στον εαυτό μου, αδιαφορώντας για όσα θα γκρεμιστούν και για το πού θα πέσουν τα κομμάτια τους.




Αιτία όλων αυτών, η σχεδόν τελεσίδικη εντολή ν`αποδείξω στην πράξη ποιος είμαι, πού θέλω να πάω και πώς θέλω να βιώνω.


Με μια λέξη: Ακεραιότητα.


Εδώ και τώρα, όλα με στριμώχνουν και με αναγκάζουν να βγω στο Φως για να με δούν όλοι, αλλά ουσιαστικά, εγώ να δω τον πραγματικό εαυτό μου, απαλλαγμένο απ`όλες τις ανασφάλειες, τα "πρέπει" και κάθε κοινωνική σύμβαση που με φυλακίζει στα δεσμά της και παθαίνω ασφυξία.


Τα νέα ξεκινήματα που πλησιάζουν, απαιτούν από εμένα να εκπέμψω επιτέλους μια πεντακάθαρη νότα, έτσι ώστε να έλξω προς το μέρος μου αυτά που αναζητάει η Ψυχή μου για να με οδηγήσει στην πρόοδο και την εξέλιξη.


Ήρθε η ώρα να συντονιστώ και να συμβαδίσω με την ροή των πραγμάτων σε Κοσμική Κλίμακα. Τίποτα δεν θα μείνει στην θέση του για πολύ καιρό ακόμη, ο χρόνος της μεγάλης ανατροπής πλησιάζει και είναι απαραίτητο να με βρεί τοποθετημένο σε σημείο αρμονίας, ισορροπίας και εσωτερικής γαλήνης. 

Ακόμη κι αν δεν είμαι σε θέση να δω αυτό που έρχεται να με συναντήσει, οφείλω να έχω συνειδητοποιήσει τι έχει τελειώσει στη ζωή μου και ν`αποσύρω σταδιακά την ενέργειά μου, έτσι ώστε να διατηρήσω ένα υγιές απόθεμα που σύντομα θα χρειαστώ. 

Ο χώρος που θα ελευθερωθεί, είναι αρκετός για να επιτρέψει στα σπέρματα των νέων ιδεών να εμφανιστούν και να τα οικειοποιηθώ την κατάλληλη στιγμή.


Αυτές τις μέρες το Σύμπαν θα με ρωτήσει αρκετές φορές τι θέλω για να είμαι ευτυχισμένος για να μου προσφέρει τα δώρα του.


Η αυτοσυνείδησή μου καθώς και το θάρρος που έχω ανακτήσει, θα παίξουν καθοριστικό ρόλο στις απαντήσεις που θα δοθούν. 

Κάθε αντίσταση, κάθε αναβολή, κάθε μεμψιμοιρία, δεν έχουν να προσφέρουν τίποτα, ο καιρός τους πέρασε και είναι ήδη χαμένος κόπος.


Υπερασπίζομαι το αναφαίρετο δικαίωμά μου να Είμαι αυτό που Εγώ θέλω να Είμαι.

Εκφράζομαι μέσα από την Καρδιά μου, ειλικρινά, άμεσα και άφοβα.


Δεν χρειάζομαι την άδεια ούτε την έγκριση κανενός.


Βγαίνω από τις σκιές,
δείχνω το Πρόσωπό Μου
και δεν θα χάσω.










Pages