Η ομορφιά του να είσαι γυναίκα άνω των 40 - Point of view

Εν τάχει

Η ομορφιά του να είσαι γυναίκα άνω των 40




ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΩΝ ΕΙΜΑΙ;
Έφτασα στην ηλικία όπου τα πράγματα φαίνονται πιο ήρεμα αλλά θέλω να συνεχίσω να μεγαλώνω.
Είμαι αρκετά μεγάλη ώστε να έχω τα όνειρά μου στα χέρια μου και οι αυταπάτες μου να έχουν γίνει ελπίδες.

Είμαι σε τέτοια ηλικία όπου η αγάπη μοιάζει σαν φωτεινή λάμψη, έτοιμη να καταναλωθεί από την επιθυμία και το πάθος. Ενώ άλλες φορές μοιάζει σαν ένας ειρηνικός παράδεισος όπως το ηλιοβασίλεμα σε μια παραλία.

Πόσο χρονών είμαι; Ο αριθμός δεν έχει σημασία, επειδή οι στόχοι μου έχουν εκπληρωθεί και τα δάκρυά μου από τις διαλυμένες αυταπάτες κείτονται στο δρόμο που έχω χαράξει…

Αξίζουν πολύ περισσότερα από αυτό.

Επομένως, τι σημασία έχει αν είμαι είκοσι, σαράντα ή εξήντα!

Αυτό που έχει σημασία είναι το πόσο χρονών αισθάνομαι ότι είμαι.

Είμαι αρκετά μεγάλη για να ζω ελεύθερη χωρίς να φοβάμαι.

Μπορώ να ακολουθήσω το δικό μου μονοπάτι χωρίς φόβο· επειδή κουβαλάω μαζί μου την εμπειρία που απέκτησα και τη δύναμη των στόχων μου.

Πόσο χρονών είμαι; Και ποιος νοιάζεται!

Είμαι αρκετά μεγάλη για να αφήσω το φόβο πίσω μου και να κάνω ό,τι επιθυμώ και αισθάνομαι.

Jose Saramago






Μια γυναίκα που είναι άνω των 40 χαρακτηρίζεται από τη σιγουριά και την αυτοπεποίθηση που αισθάνεται για τον εαυτό της. Το σώμα της και το μυαλό της έχει σφυρηλατηθεί από τα χρόνια της μάθησης.

Ξέρει πώς να αντιμετωπίσει τη ζωή με μια έβδομη αίσθηση που εμείς δεν αντιλαμβανόμαστε. Ξέρει ότι το νόημα της ζωής είναι να αγαπά τους άλλους και πάνω από όλα να αγαπά τον εαυτό της.

Έχει συγκεντρώσει επιδέξια την εμπειρία της κατά τα νεανικά της χρόνια και αυτό της επιτρέπει να αξιοποιεί την ουσία της, να προσθέτει ζωντάνια στα χρόνια της ζωής της και να τα απολαμβάνει. Στην πραγματικότητα, όταν μια γυναίκα φτάνει στα 40 αρχίζει να περπατά με ένα σκοπό στη ζωή, γίνεται κυρίαρχος του πεπρωμένου της ενώ παράλληλα εξισορροπεί τα συναισθήματα και την προσωπικότητά της.

gunaika


Η μαγεία του να είσαι γυναίκα άνω των 40


Οι γυναίκες της γενιάς μου είναι οι καλύτερες. Αυτό είναι γεγονός. Σήμερα, μπορεί να είναι σαράντα και κάτι αλλά είναι όμορφες – πολύ όμορφες – όπως επίσης ήρεμες, γεμάτες κατανόηση, ευαίσθητες και πάνω από όλα διαβολικά σαγηνευτικές. Όλα αυτά, το πόδι της χήνας ή η κυτταρίτιδα στους όμορφους μηρούς τους τις κάνουν ακόμη πιο ανθρώπινες, τόσο αληθινές…

Αληθινά όμορφες

Sharon Stone στα 48 της χρόνια.

Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι το να είσαι 40 με 50 ετών είναι μια περίεργη περίοδος καθώς βρίσκεσαι ανάμεσα σε δυο γενιές και ανακαλύπτεις πόσο σύντομη είναι η ζωή. Αυτή είναι η περίοδος που ανακαλύπτεις ότι η συνείδησή σου είναι αυτή που δημιουργεί και καταστρέφει τα πάντα σε αυτό τον κόσμο.

Στην πραγματικότητα, σε κάποιο σημείο αυτής της διαδικασίας, δημιουργείται το πριν και το μετά στη ζωή σας, κάτι πραγματικά μαγευτικό που θα πρέπει να εκτιμήσετε. Αυτή είναι η στιγμή που μπορείτε να μεγαλώσετε, να κλείσετε τυχόν συναισθηματικές πληγές που έχουν απομείνει ή προβλήματα που δεν είχατε καταφέρει να επιλύσετε μέχρι τώρα.

thlipsi-apomonosi


Αυτή είναι μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που θα αντιμετωπίσετε επειδή η επιτυχία σας εξαρτάται από την αίσθηση της αξίας σας όπως και των ανθρώπων γύρω σας. Αυτή η διαδικασία απαιτεί βαθιά κατανόηση των πτυχών της ψυχής σας που χρειάζονται ανάλυση.

Λόγω αυτού, όταν γίνεστε 40 αρχίζετε να καταλαβαίνετε ότι ο κάθε άνθρωπος που βρίσκεται στη ζωή σας παίζει ένα συγκεκριμένο ρόλο. Μερικοί θέλουν να σας δοκιμάσουν, άλλοι να σας χρησιμοποιήσουν ενώ άλλοι θα σας αγαπήσουν και θα σας διδάξουν.

Θα υπάρξουν επίσης άνθρωποι σκληροί σαν ατσάλι που θα βγάλουν τον καλύτερό σας εαυτό και θα σας βοηθήσουν να δείτε τον εαυτό σας πιο καθαρά μέσα από αυτούς.

Θα γνωρίσετε πολλούς ανθρώπους, κάθε είδους και πάνω από όλα σε αυτό το στάδιο της ζωής σας θα θυμάστε κάθε μάθημα που συνετέλεσε στο σχηματισμό της ξεχωριστής σας προσωπικότητας.

Το αίσθημα υποχρέωσης απέναντι στους άλλους οδηγεί στην εξάντληση και τη δυσαρέσκεια


Υπάρχουν πολλές γυναίκες που ψήνουν, φτιάχνουν καφέ ή τσάι και καθαρίζουν το σπίτι απλά και μόνο επειδή αυτό περιμένουν οι άλλοι από εκείνες. Στην πραγματικότητα, αισθάνονται ενοχές αν δεν παίξουν αυτό το ρόλο και μπορεί να πιστεύουν ακόμη και ότι έχουν αποτύχει σαν προσωπικότητες ή σαν ανεξάρτητες γυναίκες.

Η κοινωνία καταστρέφει το δικαίωμα της προσωπικότητας για πολλές γυναίκες. Αλλά αν θέλετε να θεραπεύσετε τον εαυτό σας, όταν φτάσετε σε μια ηλικία άνω των 40 έχετε το δικαίωμα να επαναστατήσετε ενάντια στην κοινωνία και στις προσωπικές προσδοκίες που σας κρατούν φυλακισμένες.

epanastasi

Ο ρόλος σας σε αυτή την κοινωνία είναι πολύ σημαντικός. Θα πρέπει να αντιμετωπίσετε αυτό το κατεστημένο για να εμποδίσετε τις μελλοντικές γενιές γυναικών να υποβληθούν σε μια τέτοια κατάσταση, επειδή είναι ο μοναδικός τρόπος ώστε να πάψετε να τις βλέπετε να κάνουν τα ίδια λάθη και να πέφτουν στις ίδιες παγίδες ενός ρόλου που αναμένεται από αυτές.

Ζήστε τη ζωή σας στο έπακρο, μην υποκύπτετε και μην θυσιάζετε τον εαυτό σας σε σημείο που να μην μπορείτε να δείτε την ομορφιά της ζωής και να βιώσετε τη συναισθηματική ελευθερία.

Άνω των 40, αναπνέετε καθαρό αέρα…


Σε αντίθεση με την κοινή αντίληψη, αυτή η περίοδος δεν είναι γεμάτη βάσανα και δεν ταυτίζεται με την απώλεια της ζωντάνιας σας. Το σύνολο όλων αυτών των χρόνων περιλαμβάνει πολλά μαθήματα. Μεταξύ αυτών και ότι χωρίς συναισθηματική υγεία δεν μπορείτε να είστε σωματικά υγιείς.

Καθώς συνεχίζετε να προσθέτετε κι άλλα χρόνια στη ζωή σας, μην ξεχνάτε ότι δεν μπορείτε να διαχωρίζετε τα αισθήματά σας από τις καθημερινές σας δραστηριότητες και τις σχέσεις σας με τους άλλους επειδή αυτός είναι ο μοναδικός τρόπος για να έχετε τον πλήρη έλεγχο του εαυτού σας.

Δίνοντάς σας την ελευθερία να εμπιστευτείτε τον εαυτό σας είναι κάτι πραγματικά τρομακτικό. Αλλά μια έμπειρη γυναίκα ήδη κατανοεί ότι τα μυστήρια αποτελούν μέρος των θαυμάτων του κόσμου γύρω της  και ότι δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τα πάντα κοιτάζοντάς τα απλά με ψυχρή λογική.

Εκτός από την ομορφιά του να είσαι γυναίκα άνω των 40 υπάρχουν και άλλα οφέλη όπως το να ζεις με εγκράτεια και σοφία που προέρχεται από τη γνώση που μπορεί να θρέψει τον εαυτό σας και τους άλλους και όλα αυτά χάρη στην αυτογνωσία σας.
via

Pages