Ιδέα μου είναι ή όντως είσαι χάλια; - Point of view

Εν τάχει

Ιδέα μου είναι ή όντως είσαι χάλια;

Soft Revolution

- Χάλια σε βλέπω σήμερα.

- Είμαι…

- Θέλεις να μου πεις γιατί;

- Όχι.

- Πες μου. Είμαι εδώ για να σε βοηθήσω.

- Δε σε πληρώνω γι αυτό.

- Δε με πληρώνεις καν!

- Whatever. Σ’ έχω χεσμένο κι εσένα και όλους…

- Πω, πω! Από πότε είχες να κάνεις κακά σου;

- Βρίσκεις πως αυτό το πράγμα που το ονομάζεις χιούμορ βοηθάει;

- Το χιούμορ ΠΑΝΤΑ βοηθάει.

- Των άλλων, όχι το δικό σου.

- Γιατί; Το δικό μου τι έχει; Γρίπη;

- Παράτα με, έχω δουλειά.

- Τι δουλειά; Με λεφτά;

- Πας καλά μωρέ; Υπάρχουν τέτοιες δουλειές;

- Τότε;

- Προετοιμάζω την Επανάσταση…

- … …

- Τι κοιτάς έτσι ρε ντενεκέ;

- Εσύ προετοιμάζεις την Επανάσταση;

- Ναι ρε! Εγώ! Γιατί; Λίγος σου πέφτω;

- Εμένα ναι, αλλά δεν είναι εκεί το θέμα…

- Άντε πνίξου.

- Και… εεε… χμ… θα βγεις στους δρόμους και τέτοια;

- Δε ξέρω ακόμα. Γράφω τη διακήρυξη προς το παρόν. Γιατί;

- Γιατί κάνει κρύο έξω.

- Ε, και;

- Να, να φόραγες κανα κασκόλ, μη τρέχουμε πάλι στους γιατροί.

- Πας καλά;;;

- Τι;

- Παιδί μου εδώ μιλάμε για ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!

- Yeah, right…

- Θα χυθεί αίμα λέμε! Θα έχουμε θύματα, θα…

- Yeah, yeah, yeah…

- Θα καταλυθεί το κράτος και οι νόμοι! Θα γίνει εξέγερση!

- Πολύ τηλεόραση βλέπεις.

- Μπαρδόν;

- Αυτά γίνονται στην Τυνησία, στην Αίγυπτο, στην αραπιά, πώς να στο πω;

- Στην ποιά;;;

- Στην αραπιά που λέγαν κι οι παλιοί.

- Α, ωραία, είσαι ΚΑΙ ρατσιστής!

- Τι λες ρε επαναστάτη του καναπέ; Σχήμα λόγου ήταν.

- Εγώ επαναστάτης του καναπέ;

- Αφού στο ένα χέρι έχεις το ποντίκι και στο άλλο το τηλεκοντρόλ.

- Ωχ! Τηλεκοντρόλ είναι αυτό; Πως βρέθηκε εδώ;

- Έπινε καφέ στην καφετέρια, και βαρέθηκε μόνο του και ήρθε.

- Fuck!

- Και μετά φωνάζεις κι από πάνω… Επανάσταση my ass!

- Εεε…

- Ναι, ναι, ξέρω… Οι προθέσεις σου, κλπ. κλπ. ο κόσμος που υποφέρει, κλπ. κλπ. σταυρωμένα χέρια, κλπ. κλπ. μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι… ξέρω σου λέω, μας τα ‘χεις ξαναπεί.

- … …

- Κοίτα, σου έχω φτιάξει τσαγάκι ζεστό μέσα. Να πάω να στο φέρω;

- Κι η Επανάσταση;

- Θα περιμένει λίγο μωρό μου, δε φεύγει, συναντιέστε αύριο άμα είναι που θα κάνει και ζέστη έξω.

- Είναι με γιασεμί;

- Ποιος; Η επανάσταση;;;

- Ποια επανάσταση μωρέ; Το τσάι!

- Ναι, με γιασεμί, ότι θέλεις εσύ.

- Καλά. Φέρε μια κούπα.

- ΟΚ. Κοίτα να χαλαρώσεις μόνο, ε;

- Μμμ…

- Δες και κανένα Top Chef στην τηλεόραση. Καλό θα σου κάνει.

- Ε… να σου πω…

- Τι;

- Έχεις και τίποτα μπισκοτάκια πρόχειρα; Πείνασα.

- Ναι. Επαναστάτη μου εσύ! Σου φέρνω.

- Κι ένα τσιγάρο, ε; Και το τασάκι!

- …(άμα σου λέω εγώ επανάσταση my ass…) Έρχομαι. Στα φέρνω.


Pages