Πώς άλλαξαν τα πρότυπα ομορφιάς στους άνδρες τα τελευταία 100 χρόνια - Point of view

Εν τάχει

Πώς άλλαξαν τα πρότυπα ομορφιάς στους άνδρες τα τελευταία 100 χρόνια



Με ένα μοναδικό βίντεο, το κανάλι “Cut” στο YouTube παρουσιάζει μία ακόμα από τις ξεχωριστές του παραγωγές, αυτήν τη φορά σχετικά με τις αλλαγές στα πρότυπα της ανδρικής ομορφιάς.



Χρησιμοποιώντας ένα βασικό άνδρα “πρωταγωνιστή” ως μοντέλο, ομάδα από στυλίστες του “αλλάζουν όψη” σε μαλλιά και γένια, ώστε να αποτυπώνεται στο πρόσωπό του το πιο κοινότυπο πρότυπο ομορφιάς της κάθε δεκαετίας του προηγούμενου αιώνα.
Και μπορεί τα διάφορα στυλ να βασίζονται στις ΗΠΑ, αλλά θα συμφωνήσετε ότι μάλλον είναι τα ίδια για τις περισσότερες χώρες του -δυτικού τουλάχιστον- κόσμου.
Το αποτέλεσμα είναι ξεχωριστό...

Το μουστάκι ήταν το βασικό "αξεσουάρ" ενός τζέντλμαν την δεκαετία του 1910
Η δεκαετία του 1920 ήταν η εποχή της jazz...
Το 1930 το Χόλιγουντ αρχίζει να "επιβάλλει" τα δικά του πρότυπα μόδας και ομορφιάς...
Το πρότυπο άνδρα με το καθαρό από γένια και καλοσχηματισμένου προσώπου (και σώματος...) επικρατεί την δεκαετία του 1940...
Είμαστε στα 1950s και όλοι οι άντρες θέλουν να μοιάσουν στον Έλβις...
Στη δεκαετία του 1960 επανέρχονται οι πολλές τρίχες...
Στα '70s ο κόσμος κατακλύζεται από τους χίπις...
Τη δεκαετία του 1980 το ανδρικό πρότυπο ομορφιάς "επιβάλλει" καθαρό πρόσωπο ("εκδίκηση" για τις υπερβολές της προηγούμενης δεκαετίας!)
Η εξάπλωση της τηλεόρασης και της εικόνας των "αλητόπαιδων" (λέμε τώρα) μουσικών της grunge, φέρνει στο προσκήνιο ένα look που θυμίζει '70s...
Στο "γύρισμα" της χιλιετίας εμφανίζεται ένα ανδρικό πρότυπο ομορφιάς, που μάλλον όλοι θέλουμε (άντρες και γυναίκες!) θέλουμε να ξεχάσουμε: ο άντρας metrosexual...
Στην τρέχουσα δεκαετία, το ανδρικό πρότυπο ομορφιάς επαναφέρει τις πολλές τρίχες με αποτέλεσμα οι άνδρες με καθαρό πρόσωπο να είναι είδος προς εξαφάνιση...
Δείτε και το σχετικό βίντεο...





ΥΓ: Προσέξατε ότι -σχεδόν- ανά δεκαετία το πρότυπο ομορφιάς στους άνδρες μεταβάλλεται από "καθαρό πρόσωπο" σε "πρόσωπο με τρίχες";

Pages