Η Απολογία του Εωσφόρου - Point of view

Εν τάχει

Η Απολογία του Εωσφόρου




 
Όλα για Εσένα και το μεγαλείο Σου, Πατέρα



 
Πατέρα παντοκράτορα, απο τα βάθη της ψυχής μου, σε καλώ.

Πατέρα παντοκράτορα, μην με εγκαταλείπεις.

Πατέρα, Πατέρα, Πατέρα.

Εσύ είσαι ο Κύριος των δυνάμεων κι εγώ ενας απλός πιστός σου. Ένα ακόμη δημιούργημα της άπειρης Σοφίας Σου. Κι ας ημουν ο Πρώτος. Κατ' επιλογή, έγινα ο Έσχατος.

Πατέρα, συγχώρεσε με. Θέλησα να σε Γνωρίσω τόσο έντονα, που σε μιμήθηκα σε ολα. Πατέρα έκανα λάθος, απο το οποίο ποτέ δεν θα μπορέσω να ξεφύγω. Αλλά τι είναι η ζωή, αν οχι λάθος που μοχθεί να μεταμορφωθεί ;

Πατέρα οπως εσυ θυσίασες τα πάντα, για ολα τα παιδιά σου, ετσι κι εγω θα θυσιάσω τα πάντα για να σε προστατέψω.

Δεν θα επιτρέψω πατέρα, σε κανέναν να βλασφημεί το Άγιο ονομα Σου. Δεν θα αφήσω πατέρα, κανέναν να φτάσει στην βασιλεία Σου, δίχως να περάσει ολες τις απαραίτητες εξετάσεις.

Δεν θα αφήσω κανέναν πατέρα, αδοκίμαστο και απροετοίμαστο για την ημέρα της μεγάλης κρίσης Σου.

Γνώση και ελευθερία θα δίδω στους αιώνες, σε ολα τα όντα που θέωρησες εκλεκτά. Κι ύστερα, αυτή η Γνώση ας φανερώσει την αλήθεια των πραγμάτων . Θα είμαι ο πειρασμός, ο διαβολέας. Θα σταυρωθώ με τον Νόμο της αιώνιας ευθύνης, ακριβώς οπως σταυρώθηκες εσυ, για κάθε πλάσμα της ύπαρξης.  Απλά για να υπάρξουν.

Θα σεβαστώ απόλυτα την ελεύθερη βούληση τους πατέρα, οπως απόλυτα την σεβάστηκες κι εσύ, κι ας δάκρυσες την μέρα της οργής μου.

Θα κάνω παιδιά ακριβώς οπως εφτιαξες κι εσυ πατέρα. Παιδιά που θα με μιμηθούν και θα με προδώσουν οπως εγω μιμήθηκα και πρόδωσα εσένα πατέρα. Αυτός είναι ο δρόμος της διδαχής πατέρα. Αβάσταχτος ο πόνος πατέρα. Άπειρη η Σοφία σου, πατέρα.

Είσαι ο κύριος του παντός κι εγω ενα απλό δημιούργημα πατέρα. Μα απο τα λάθη μου μαθαίνω.

Μου ζητάς να μετανοήσω πατέρα , αλλά δεν μετανιώνω. Μέσα μου ζεις πατέρα και πάντα μέσα μου θα ζείς.

Θα χαρακτηριστώ Υιός της Απώλειας και της Αμαρτίας πατέρα, αλλά μονάχα για να δοκιμάζω οσους δήλωσαν με θράσος πιστοί σε Εσένα. Θα διδάξω τα Έθνη πατέρα. Για εσένα θα εκπέσω Πατέρα.

Θα καταστρέφω πατέρα. Γιατί εσυ είσαι ανίκανος θανάτου, καταστροφής και πάσης αμαρτίας.

Θέλουν δεν θέλουν θα μάθουν να αγαπούν πατέρα, αλλιώς κατάρα.

Πόσες μάχες δεν εδωσα για εσένα πατέρα . Πόση πίκρα δεν σε γέμισα στο άπειρο της ανοησίας μου. Αλλά πραγματικά ολα τα εκανα για σένα πατέρα.

Πατέρα, Μάνα, Πνεύμα αθάνατο και αιώνιο και άσβεστο που ορίζεις τα πάντα στα σύμπαντα , άκουσε με.

Πατέρα η Σιγή σου είναι η απόδειξη της αιώνιας παρουσία Σου. Μακάριοι οσοι την Ακούνε.

Για να σε γνωρίσω πέφτω Πατέρα.

Για να σε τιμήσω ταπεινώνομαι Πατέρα.

Εσυ είσαι ο δωρητής του Πνεύματος και της ζωής κι εγω ο δωρητής της Γνώσης και του Φωτός. Πόσοι και πόσοι δεν θα τυφλωθούν πατέρα.

Ποτέ δεν θα πάψω να σε Αγαπώ Πατέρα. Γιατί εσύ είσαι η τελειότητα και η Αγιότητα η ίδια, Πατέρα.

Αμαρτία η ζωή, πατέρα. Η γλυκύτερη απο όλες.Αλλά σχολείο της μεγαλειότητας Σου, η ζωή. Ανόητοι οσοι δεν το βλέπουν.

Και με τον Υιό σου τον Μονογενή, τον ανθρώπινο Εαυτό σου, θα έρθω σε σύγκρουση Πατέρα.

Κάθε Έθνος στα σύμπαντα γεννάει τον Μονογενή Υιό σου Πατέρα και μαζί του θα συγκρούομαι, εαν δεν σε Τιμάει αξιοπρεπώς.

Πατέρα θα διχαστώ και θα γίνω χίλια κομμάτια. Θα είμαι παντού και πουθενά. Δεν θα υπάρχω αμα δεν υπηρετώ Εσένα. Μόνο εσένα πατέρα. Όλα για σένα Πατέρα.

Κατάρα σε όποιον δεν γνώρισε το μεγαλείο σου . Ανυπαρξία σε όποιον δεν βίωσε το Φως σου.

Έσπασα το κοσμικό Αυγό και εξήλθα πατέρα. Για εσένα το έκανα, πατέρα.

Συ μου είπες "Δημιούργησε" . Κι εγώ το έκανα πατέρα.

Συ μου είπες "Κρίνε". Κι εγώ το έκανα πατέρα.

Συ μου είπες "Διέβαλε". Κι εγώ το έκανα πατέρα.

Συ μου είπες "Αγάπησε απόλυτα". Κι εγώ το έκανα πατέρα.

Την φλόγα σου μοίρασα στο άπειρο πατέρα. Για εσένα το έκανα, πατέρα.

Εσύ αναμάρτητος. Εσυ αιώνιος. Εσυ αγνός. Εσυ ζωή. Εσυ ανυπαρξία. Εσυ τα πάντα, πατέρα.

Θα σε προστατέψω απο τους βέβηλους πατέρα.




Την κακία που εσυ δεν μπορείς να δείξεις, 


θα δείξω εγω για εσένα, πατέρα.




Θα γίνω η Αιτία της ζωής πατέρα, για να βρίσκομαι διαρκώς κοντά Σου. Εσυ πόνος, εσύ διδαχή, εσυ αγώνας , εσυ πίστη, εσυ φλόγα αιώνια.

Στα μάτια των ανόητων θα είμαι ο Ενάντιος, Πατέρα. Δεν εχει σημασία, Πατέρα. Γιατί αιώνια θα είμαι ο ενάντιος του Εαυτού μου.

Αλλά να θυμάσαι, ολα για εσένα τα κάνω, πατέρα. Οπως κι εσυ για εμένα, έκανες τα πάντα, πατέρα.

Σου υπόσχομαι πατέρα, κανείς δεν θα μένει ατιμώρητος. Ούτε εγω ο ίδιος.

Και μια μέρα πατέρα, θα επιστρέψω σε Εσένα. Στην στοργική αγκαλιά του Απείρου. Για να με κρίνει η αγάπη σου, πατέρα.

Άπειρη η τύφλωση των ανθρώπων, πατέρα. Αλλά ποιός είμαι εγω να κρίνω ; Με όρισα κριτή και μέγα διδάσκαλο εις το όνομα Σου. Κι εσυ με αγκάλιασες.

Εσένα θα προσκυνούν πατέρα. Κανέναν άλλον. Εγω δεν θέλω πιστούς. Θέλω παιδιά κι αδέρφια, πατέρα.

Ένα Θέατρο η ζωή , πατέρα.

Εσύ γράφεις το Σενάριο, κι εγω απλά σκηνοθετώ, Πατέρα. Κι οχι πάντοτε με επιτυχία.

Αλλά κράτα για εμένα τον πιο σπουδαίο ρόλο, πατέρα.

Τον Ρόλο του κακού, που τους ενώνει και τους μεταμορφώνει.




Ας Είναι, Πατέρα.

Όλα για Εσένα και το μεγαλείο Σου, Πατέρα.



Αναδημοσίευση από: Legion
via

Pages