Οι βαθύτερες ανασφάλειες ανθρώπων ζωγραφισμένες στο μέτωπό τους - Point of view

Εν τάχει

Οι βαθύτερες ανασφάλειες ανθρώπων ζωγραφισμένες στο μέτωπό τους



Εντυπωσιακά ήταν τα αποτελέσματα του κοινωνικού πειράματος που έκανε ο φωτογράφος Steve Rosenfield που ζήτησε από μια σειρά εθελοντών να συμπληρώσουν τη φράση: «Δεν είμαι το…». Στη συνέχεια ζήτησε από τους συμμετέχοντες να βγάλουν από μέσα τους και να γράψουν στο μέτωπό τους την πιο καλά κρυμμένη ανασφάλειά τους.
Τα βαθύτερα τους θέματα είχαν να κάνουν με τη σεξουαλικότητα, την κατάχτηση ουσιών, τις ψυχικές ασθένειες και τη φυλή. Τα αποτελέσματα του κοινωνικού πειράματος, αποτυπώνεται στην σειρά «What I be Project», μια προβολή των βαθύτερων ανησυχιών και των αναστολών που μαστίζει άντρες και γυναίκες όλων των ηλικιών.
------

“Δεν είμαι η αναπηρία μου” - (Δε μπορείς να το κάνεις)

what-i-be-project-insecurities-steve-rosenfield-181
------

“Δεν είμαι το φύλο μου” - (Ήμουν άντρας)

what-i-be-project-insecurities-steve-rosenfield-221
------

“Δεν είμαι ο βιασμός μου”

what-i-be-project-insecurities-steve-rosenfield-211
------

“Δεν είμαι η μοναξιά μου” - (Μην με αφήσεις)

what-i-be-project-insecurities-steve-rosenfield-231
------

“Δεν είμαι η κατάθλιψή μου”

what-i-be-project-insecurities-steve-rosenfield-81
------

“Δεν είμαι η θηλυκότητά μου” - α ενεργείς πιο αντρίκια)

what-i-be-project-insecurities-steve-rosenfield-121
------

“Δεν είμαι ο εθισμός μου”

what-i-be-project-insecurities-steve-rosenfield-41
------

“Δεν είμαι το κούρεμα των μαλλιών μου”

what-i-be-project-insecurities-steve-rosenfield-13
------

“Δεν είμαι η βουλιμία μου”

what-i-be-project-insecurities-steve-rosenfield-101
------

“Δεν είμαι τα φάρμακά μου”

what-i-be-project-insecurities-steve-rosenfield-61
------

“Δεν είμαι η όραση μου”  - (Τυφλός)

what-i-be-project-insecurities-steve-rosenfield-191
------

“Δεν είμαι ο αριθμός μου”  - (Χίτλερ)

what-i-be-project-insecurities-steve-rosenfield-31
------

“Δεν είμαι οι αδυναμίες μου”

what-i-be-project-insecurities-steve-rosenfield-201
------

“Δεν είμαι η ευτυχία μου”- (ρώτησε με ξανά αν πω ότι είμαι καλά)

wib2443
------

“Δεν είμαι η συμπεριφορά μου”

wib2461
__________
 via

Pages