Κορίτσια χαλαρώστε - Point of view

Εν τάχει

Κορίτσια χαλαρώστε



Charlize Theron: «Η συμβουλή μου προς τα 20χρονα κορίτσια είναι, χαλαρώστε»
Λίγο πριν βγει η νέα ταινία «Mad Max: Fury Road» στην οποία πρωταγωνιστεί, η Charlize Theron μιλάει στο W Magazine και φωτογραφίζεται σαν μοιραία rock lady. Γεμάτη αυτοπεποίθηση και σαγήνη, «σκουντάει» τα νεότερα κορίτσια, λέγοντάς τους «χαλαρώστε».
«H συμβουλή μου προς τα 20χρονα κορίτσια είναι «χαλαρώστε». Εγώ βιαζόμουν πάντα. Ενιωθα πως ο χρόνος θα τελείωνε. Τώρα που είμαι μεγαλύτερη, δεν χάνω τίποτα. Τώρα πια, πηγαίνω σπίτι και νιώθω καλά. Οταν έγινα 30 συνειδητοποίησα πως δεν μπορώ να ικανοποιήσω τους πάντες. Αντίθετα μπορούσα να χαίρομαι τη ζωή, που δεν είναι καθόλου κακό».
Η 4οχρονη ηθοποιός και σύντροφος του Sean Penn μιλάει ανοιχτά και μας αρέσει. Συνεχίζει λέγοντας «Οπως πολλές γυναίκες, υπήρξα επικριτική με τις γυναίκες που μεγάλωναν. Οι γυναίκες στην κοινωνία μας ειναι καταδικασμένες να νιώθουν ότι είναι σαν λουλούδια που έχουν κοπεί και αργά η γρήγορα θα μαραθούν. Συνειδητοποιώ πια πως αυτό δεν ισχύει, μπορούμε να γιορτάζουμε κάθε ηλικία. Αυτό είναι το μήνυμα μου προς τα 20χρονα κορίτσια που τρομάζουν στην ιδέα πως θα μεγαλώσουν. Μην πάθετε νευρικό κλονισμό και γενικά χαλαρά με το Chardonnay… Το να μεγαλώνεις δεν είναι δα και τόσο κακό.»
theron w magazine (1)
theron w magazine (2)
theron w magazine (3)
theron w magazine (6)
theron w magazine (4)
theron w magazine (7)

via

Pages