10 λόγοι που αγαπώ τον άντρα μου! - Point of view

Εν τάχει

10 λόγοι που αγαπώ τον άντρα μου!




Τώρα τελευταία ακούω όλο και πιο συχνά για διαζύγια, χωρισμούς και ευτυχισμένους 

γάμους που έληξαν άδοξα. 

Έχω βαρεθεί να ακούω για απατημένες συζύγους και διαλυμένες οικογένειες. 

Σκέφτομαι λοιπόν που πήγαν τα ευτυχισμένα ζευγάρια που λατρεύουν ο ένας τον άλλο; 

Εγώ τι νιώθω τελικά; 

Σε ποια κατηγορία ανήκω;

Αυτή είναι η δική μου οικογένεια και ο δικός μου γάμος. 

Δεν είναι τέλειος αλλά είμαι μια χαρούμενη παντρεμένη σύζυγος. 

Ναι γιατί να μην το πω;

Λατρεύω τον άντρα μου και είμαι ευτυχισμένη. 

Είμαστε μαζί από το σχολείο και έχουμε αποκτήσει 2 παιδιά και θέλω να μοιραστώ μαζί σας

 γιατί τον λατρεύω.

Για να μην σας κουράσω συγκέντρωσα τους 10 πιο επικρατέστερους λόγους αλλά πιστέψτε 

με έχω πολύ περισσότερους!


- Με κάνει να γελάω ακόμη και αν είμαι νευριασμένη και αγχωμένη πάντα θα βρει ένα

 τρόπο να με κάνει να χαμογελάσω.

- Με αγαπάει ενώ είμαι νευρωτική, τρελή και καμιά φορά εγωίστρια.

- Μου δίνει ένα φιλί για καληνύχτα και καλημέρα.

- Στηρίζει τις αποφάσεις μου και με ενθαρρύνει να κάνω ακόμη περισσότερα 

πράγματα.

- Δουλεύει πολλές ώρες για να κάνει το καλύτερο που μπορεί για την οικογένειά μας.

- Αγαπάει τα παιδιά μας και ασχολείται και παίζει μαζί τους όσο κουρασμένος και να 

είναι.

- Με ακούει όταν πραγματικά χρειάζομαι να μιλήσω σε κάποιον.

- Είναι ο πρώτος άνθρωπος που θέλω να μιλήσω όταν μου συμβαίνει κάτι 

συναρπαστικό.

- Με κάνει να νιώθω μοναδική και σημαντική.

- Με έχει δει στα καλύτερά μου και στα χειρότερά μου και παρ’ όλα αυτά μ’αγαπάει…




Της Άννας Κ. για το babyradio.gr


 via

Pages