Ὁ κόσμος μου εἶναι δικό μου δημιούργημα - Point of view

Εν τάχει

Ὁ κόσμος μου εἶναι δικό μου δημιούργημα


Ὁ κόσμος μου εἶναι μικρὸς καὶ μέγας μαζύ…

Μὰ εἶναι κι ἀπολύτως δομημένος ἀπὸ τὶς δικές μου …ἐπιλογές.Ἄν κι ἀγούγεται βαρύ, ἰδίως γιὰ κάποιους, εὐτυχῶς ἤ δυστυχῶς, τὸ πόσο εὐτυχισμένος καὶ γεμάτος, ὡς ἄνθρωπος εἶμαι, ἐξαρτᾶται ἀπολύτως μόνον ἀπὸ ἐμέναν.



Καὶ εἶναι τόσο σπουδαῖον καὶ σημαντικὸν τὸ νὰ γνωρίζῳ πὼς οἱ πράξεις μου, οἱ ἐπιλογές μου, οἱ συνέπειές τους εἶναι ΟΛΕΣ δικές μου κι ὄχι ἄλλων. Δικά μου τὰ λάθη ἀλλὰ δικά μου καὶ τὰ σωστά.

Δικές μου οἱ εὐτυχίες ἀλλὰ δικές μου καὶ οἱ δυστυχίες…

Δικά μου τὰ ὄνειρα ἀλλὰ καὶ δική μου ἡ ἀπάθεια.



Ὁ κόσμος μου εἶναι δικό μου δημιούργημα.

Ἀπὸ τὴν στιγμὴ ἐκείνην ποὺ ἀρχίζω νὰ ἀντιλαμβάνομαι τὸν κόσμο μὲ τὴν νόησιν, τὸ μόνον ποὺ ὀφείλω νὰ συνειδητοποιήσῳ εἶναι πὼς ἡ ζωή μου μοῦ ἀνήκει καὶ πὼς πρέπει νὰ ἀπολαύσῳ ΟΛΑ τὰ δῶρα ποὺ μοῦ προσφέρονται, μὲ ὅλο μου τὸ εἶναι.

Ἐὰν δὲν τὸ κάνῳ, θὰ φταίω ΜΟΝΟΝ ἐγώ.
















via

Pages