Kαρκίνος του όρχι: Η εμπειρία ενός 37χρονου ασθενή - Point of view

Εν τάχει

Kαρκίνος του όρχι: Η εμπειρία ενός 37χρονου ασθενή



Ο Ανώνυμος ασθενής μου περιγραφει στο blog μου:

"Γειά σας. Εγώ το 2009 που ήμουν στα 37 και εντελώς υγιείς μεχρι τότε, ουτε κάπνισα ποτέ, ούτε είχα ιδέα για τον καρκίνο των όρχεων.

Όλα έγιναν εντελώς ξαφνικά με την χρήση του ποδηλάτου μου άρχισα να νιώθω το γνωστό μούδιασμα από την σέλα κάτω από τους όρχεις αλλά είδα οτι παρέμεινε ένας πόνος στον αριστερό μου όρχη.


Ξαφνικά ο όρχης σκλήρυνε πάρα πολύ και είχα ένα αίσθημα οτι καίγομαι και πόνος μέσα στην κοιλιά στον σπερματικό αδένα. Ο όρχης με πονούσε ακόμη και στο άγγιγμα σαν να τον είχα χτυπήσει κάπου. Πήγα έκανα υπέρηχο και ο ουρολόγος μου είπε οτι έχω μια σοβαρή μόλυνση, κατι κακό που ξεκινάει τώρα και οτι δυστυχώς ο όρχης θα χρειαστεί αφαίρεση.

Με την ανακοίνωση αυτή αμέσως άναψε το κεφάλι μου από οργή και φόβο. 


Μου είπε να πάω την επόμενη μέρα να κάνω και την εξέταση αίματος για τους 3 νεοπλασματικούς δείκτες (B-HCG, AFP και LDH) για σίγουρα. Τα αποτελέσματα δείξαν B-HCG=42.5 ενώ έπρεπε να ήταν μικρότερο από 2 ή ίσο με 2. Οι υπόλοιποι 2 δείκτες ήταν κάτω από το όριο.


Κανόνισα ραντεβού μετά από μια εβδομάδα αφού πήγα σε κέντρο υγείας για να κάνω και αξονική τομογραφία για να δούμε αν είχε κάνει ο καρκίνος μετάσταση και σε άλλα όργανα. Ευτυχώς δεν είχε πάει αλλού το πρόλαβα στην αρχή του κακού. Το χειρουργείο ήταν 30 λεπτά μου αφαιρέσαν τον αριστερό όρχη και στην θέση του μπήκε ένθεμα σιλικόνης στο ίδιο μέγεθος.


2 ημέρες έμεινα στην κλινική του γιατρού αλλά μετά είχα ενόχληση από τα ράμματα και έπρεπε να μένω στο κρεβάτι μου και στο σπίτι, δεν μπορούσα να βαδίζω πολύ άνετα. Μετά απο μια εβδομάδα ξαναπήγα κλινική να αφαιρέσω τα εξωτερικά ράμματα αφού τα εσωτερικά θα τα αποροφίσει ο οργανισμός.

Έπρεπε να περάσει ένας χρόνος και κάτι για να αρχίσει να ανεβαίνει η λιμπιντό μου και να μου φύγει η ενόχληση που είχα στο όσχεο από την επέμβαση και το ένθεμα σιλικόνης (Απαίσια αίσθηση στην αρχή, το ένθεμα είναι πολύ σκληρό).


Μέχρι το τέλος του 2010 είχα αναλαμπές κακά συναισθήματα και οτι είχα καταστραφεί σωματικά και ψυχικά, αίσθημα μίσους και ζήλειας για τους άλλους άνδρες, είχα κλειστεί στον ευατό μου δεν εβγαινα καθόλου από το σπίτι μου.

Σεξ έκανα μόνο με αυνανισμό δεν είχα καμία διάθεση για συνεύρεση με άλλο άνθρωπο ερωτικά.


Τώρα 2011 στα 39, είμαι υγιείς και πάλι και καλά ψυχικά πρώτα απ' όλα και κάνω τόσο σεξ όσο έκανα και πριν την επέμβαση.

Ευχαριστώ."


ΑΠΑΝΤΗΣΗ "ΓΕΝΙΚΗ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ ΚΑΡΠΑΘΟΥ":

ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΣΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΟ ΚΑΙ ΔΥΣΑΡΕΣΤΟ. ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΔΡΑΣΕΣ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕΣ ΓΡΗΓΟΡΑ. ΑΥΤΟ ΣΕ ΕΣΩΣΕ. 
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΕΝΑ ΟΡΧΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΠΙΑ, ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΛΙΜΠΙΤΟ ΣΟΥ, ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ, ΚΑΘΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΟΡΧΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΙΤΕ ΣΤΕΙΡΟΙ, ΕΙΤΕ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΥΤΙΚΗ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
ΓΙ' ΑΥΤΟ ΘΑ ΣΟΥ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΑΠΛΟΣ ΛΑΟΣ: "ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΕΝΟΧΩΡΙΟΜΟΥΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΟΔΙΑ". ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΣΟΥ.

ΓΙ' ΑΥΤΟ Η ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΙ Η ΕΓΑΙΡΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΙΑΤΡΟ ΜΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ Α ΚΑΙ ΤΟ Ω ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ. ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΥΤΟΕΞΕΤΑΣΗ ΟΡΧΕΩΝ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΑΙ ΤΟΝ ΙΑΤΡΟ ΣΑΣ ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΕ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΣΑΣ.

ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΜΕΡΑ!!!

Αντωνακάκης Ε. Σωκράτης
Γενικός Χειρουργός
Πηγάδια Καρπάθου
τηλ. 6974 139 931
via

Pages