Να γελάσω ή να κλάψω; - Point of view

Εν τάχει

Να γελάσω ή να κλάψω;



     Την γλώσσα μας την λέμε «μητρική», μάλλον γιατί ο πατέρας μιλάει σπάνια.


·        Θα έχανα κιλά αλλά δεν μου αρέσει να ..χάνω.

·        Άρχισα να λέω βρωμόλογα στο καλοριφέρ μπας και ..ανάψει.

·        Μερικές φορές κοιτάζω κάποιους ανθρώπους και αναρωτιέμαι "είναι δυνατόν αυτός να είναι τo σπερματοζωάριο που νίκησε;"...





·        Αναπολώ την εποχή που χρώσταγα μόνο ..μαθήματα.

·        Αυτό που στα γενέθλια σβήνεις τα κεράκια και όταν πεθάνεις στα ανάβουν δεν το καταλαβαίνω.

·        Το shopping πλέον έχει καταντήσει βλέπing.

·        Το όνειρο του Πολύφημου, ήταν να γίνει διπλο..μάτης.

·        Αν μπορούσες να πουλήσεις τις εμπειρίες σoυ, στην τιμή που σου κόστισαν, θα είχες χεστεί στο τάλιρο.

·        Βλέπω κάποιες κοπελιές στο δρόμο και αναρωτιέμαι "έχουν βαφτεί ή έχασαν στο paintball"

·        Σε κάθε αστυνομικό έλεγχο η ίδια ερώτηση "Έχετε πιει" Παράπονο το έχω. Μία φορά να με ρωτήσουν αν έχω φάει.

·        Είμαστε η γενιά που πρόλαβε τα καλοριφέρ ..αναμμένα.

·        Ο χρόνος είναι σαν το string. Δεν έχει ..πίσω.

·        Είναι 4 κρουασάν και παίζουν πόκερ. Ποιο από τα τέσσερα θα κερδίσει;  
Το κρουασάν Με-ρέντα!

·        Πω πω πω τι καυτό σώμα είναι αυτό; 
 -Ευχαριστώ, γυμνάζομαι. 
 -Για το καλοριφέρ λέω.

·        Παίζουμε τρόικα?  
-Δηλαδή?
 -Εσύ θα μου χρωστάς κι εγώ θα σε πηδάω..

·        Γιατί οι γυναίκες έχουν πολλά παπούτσια;-Γιατί ο διάολος έχει πολλά ποδάρια.

·        Όσοι δεν μπορείτε να γελάσετε με τους εαυτούς σας, αφήστε να το κάνουν οι άλλοι.

·        Το μόνο θετικό που βρίσκω σήμερα σε μένα είναι η ομάδα αίματος μου.

·        Γιε μου που πας;
-Μάνα θα πάω στα φανάρια!


·        Μάνα έσπασα το χέρι μου 
-δεν πιστεύω να σκίστηκε η ζακετα?


·        Γάμος είναι η αποτυχημένη προσπάθεια να δώσεις διάρκεια σε ένα τυχαίο γεγονός.-Albert Einstein

·        Οι νεοέλληνες ξοδεύουν χρήματα που δεν έχουν, για να αγοράσουν αντικείμενα που δε χρειάζονται, ώστε να εντυπωσιάσουν ανθρώπους που δεν εκτιμούν.

·        Συζητάνε δυο γύφτοι:
- Ρε συ, βρωμας πολυ ρε.
- Ε, είμαι και δυο χρόνια μεγαλύτερος ρε.

·        Η σκληρή δουλειά θα σε ανταμείψει στο μέλλον. Η τεμπελιά θα σε ανταμείψει άμεσα.

·        Αν όλοι οι άντρες είναι ίδιοι γιατί κάνετε τόσο καιρό να διαλέξετε;

·        Μην μπερδεύεις τον χαρακτήρα μου με την συμπεριφορά μου.  Ο χαρακτήρας είμαι εγώ..η συμπεριφορά μου εξαρτάται από σένα.

·        Το πρόβλημα όταν είσαι θεός είναι ότι δεν μπορείς να προσευχηθείς σε κανέναν.

·        Άσε, στη δουλειά έχουμε γίνει Big Brother!
-Τι; Σας έβαλαν κάμερες; 
- Όχι, αλλά κάθε βδομάδα έχουμε και μια αποχώρηση.

·        Αγάπη μου πήρα μια ταινία για σένα και μια για μένα για το βράδυ! 
-Αλήθεια;  Με σκέφτηκες; Τι ταινία πήρες για μένα;  
-Μονωτική.

·        Δεν ξέρω αν η τύχη χτυπάει την πόρτα μου μόνο μια φορα. Αυτό που ξέρω είναι ότι η ατυχία έχει πολύ μεγαλύτερη υπομονή.

·        Mη φοβάσαι τους πειρασμούς. Όσο μεγαλώνεις αρχίζουν να σε αποφεύγουν.

·        Ακόμα και μία κοινωνία ηλιθίων είναι ταξική. Έτσι ένας ηλίθιος πλούσιος είναι απλά πλούσιος ενώ ένας ηλίθιος φτωχός είναι απλά ηλίθιος.

·        Κάποιος με ρώτησε γιατί ξυπνάω το μεσημέρι.  Γιατί έχω μεγάλα όνειρα εγώ ρε.

·        Καιρός να αφήσουμε τους εγωισμούς και να κοιτάξουμε μόνο τους εαυτούς μας.

·        Ο γάμος είναι ο μοναδικός πόλεμος που κάποιος κοιμάται με τον εχθρό του.

·        Όταν εμείς μιλάμε στο Θεό πρόκειται για προσευχή. Όταν ο Θεός μιλάει σε εμάς πρόκειται για σχιζοφρένεια.

·        Μάγκες δεν αρκεί να έχετε στόχους, πρέπει να ξέρετε και σημάδι.

·        Το μόνο κοινό που έχουν το National Geographic και το Playboy είναι ότι σου επιτρέπουν να δεις ..μέρη που ποτέ δε θα επισκεφτείς.

via

Pages