Ο Ινδός με τα 305 τατουάζ από σημαίες χωρών - Point of view

Εν τάχει

Ο Ινδός με τα 305 τατουάζ από σημαίες χωρών



Ο 70χρονος Γκίνες Ρίσι από την Ινδία, ο οποίος έχει εμμονή με το να κάνει τατουάζ τις σημαίες των χωρών, σταμάτησε όταν η γυναίκα του τον απείλησε πως θα τον χωρίσει. Ο 70χρονος Ινδός έχει γεμίσει το πρόσωπο και το κορμί του με 305 σημαίες χωρών, 185 χάρτες, 165 μινιατούρες σημαιών και 1985 χαρακτήρες!

Στο μέτωπο του έχει βάλει τη σημαία της Κύπρου και έχει το παγκόσμιο ρεκόρ από το 2009 με τα περισσότερα τατουάζ από σημαίες. Ο Γκίνες -που άλλαξε το όνομά του από Χαρ Πρακάς πριν από 5 χρόνια λόγω της εμμονής του με τα ρεκόρ- δήλωσε: «Έσπασα το ίδιο μου το ρεκόρ και περιμένω την απόφαση των κριτών για να αναγνωριστεί το νέο μου επίτευγμα».

Τα 22 του ρεκόρ περιλαμβάνουν τη μεγαλύτερη διαθήκη στον κόσμο -489 σελίδες-, τη διανομή πίτσας στη μεγαλύτερη απόσταση -από το Νέο Δελχί στο Σαν Φρανσίσκο- και φυσικά τα περισσότερα τατουάζ. Η σύζυγός του Bimla πάντως έχει τόσο οργιστεί με την ανάγκη του Γκίνες να τραβά την προσοχή που αρνείται να βγει για ψώνια μαζί του ή να κυκλοφορήσει μαζί του δημόσια. Σαμπόταρε δε την απόπειρά του για το ρεκόρ χειρότερης επίδοσης υποψηφίου στις εκλογές υποσχόμενη να τον ψηφίσει!

«Θέλω να με θυμούνται όταν πεθάνω», λέει ο Guinness εξηγώντας την εμμονή του. «Αλλά η γυναίκα μου έχει θυμώσει για τα τατουάζ μου και απειλεί να με αφήσει. Δεν έχω τελειώσει ακόμα και απλά ψάχνω για το επόμενο ρεκόρ που μπορώ να κατακτήσω», πρόσθεσε.

ΠΗΓΗ

Pages